Sunday, January 20, 2013

pasar karat lagi


assalamualaikum

kami ke pasar karat shah alam lagi..setelah lama bertapa tak ke sana..hehehe..
ingat nak pegi makan murtabak yg tebal tu tapi tak de rmpt duduk plak..melor ajak mkn charkeytiaw..ok lahh boleh jer..lapar tu tak la sangat tapi bila dah sampai sini semua aku nak sumbat...
ni melor punya plate..besar punya..cili jeruk dia sedap la pulak..tak pedas..mcm makan jeruk jer aku rasa..


kami tak beli apa pu...choiii la tak beli apa..hehehe..banyak gak aku beli..barang aku jer..hahaha..dah abang besar baik hati offer..jgn laaaa katakan tidak iyer..huhuhu...hebat abg besar hari ni...angguk ajer teman yer..agaknya inilah hikmah kena saman..hahaha
lepas selesai membeli terus pegi amik takoyaki yg dah dioder terlebih dulu..kalau tak peluh la ketiak nak tunggu..muahaha..org ramai derrrr



 yummy

inilah habuan yang tak seberapa tu..baru separuh ditangan melor..yg lain kat tgn aku la tapi yg ringan jer..perghhhhhh hebat kalau keluar dgn melor...dia mmg kaki shoping pun..nak kata apa kan?kuikuikui

kami keluar dr pasar karat jam 1200 tengah hari...gila lama duk dlm tu..jadi beli air soya buh dlm plastik yg besar punya..hahaha...puas hati minum dgn melor...

kemudian kami ke cash converter sekejap...tapi brg yg aku cari tak der la pulakk...melor suka la dtg sini sebab beli rojak belakang cash converter shah alam ni...soooodap woo.

ini antara br yg melor beli untuk ayyad..baju sejuk mesti tomei bila budak booolat tu pakai...
itulah cerita ahad kami yg menyeronokkan..seronoklaaa coz kuar ngan melor...org keje shift mcm aku ni memang mcm ni laaa..dapat dating terutama hari sabtu ahad pun kecoh kan..hahaha

p/s:syg kamu melor

lots of luv
et

1 comment:

Angah said...

tkbeli apa2 lagi cmtu,huhhhhh meriah betoii