Wednesday, February 13, 2013

Anuar Zain Official Music Video



aku rasa semua org sukakan dengan anuar zain ni...kalau tak suka mahap la yer tapi aku suka gilak dgn anuar zain..ntahla...bila tgk video klip dia tambah bila dia senyum hadushhhhh cair rasanya..mcm mana la makcik2 tak terpeluk-peluk anuar bila dia menyanyi..aura anuar ni susah la aku nak ckp..silap aribulan aku pun terpeluk dia kalau tengok dia tgh nyanyi..kahkahkah...hamboi et mana hang nak letak khairul anuar hang tu..muahaha

gila lah tengok anuar zain ni..dia senyum sikit jer tapi menikam kalbu..berdebar-debar plak..hahaha..walaupun bukan senyum kat haku pun tapi ada aku kesah

p/s:tak sabaqnyaaa nak coti

lots of luv
et

No comments: