Tuesday, February 12, 2013

muhammad rayyan muayyad

assalamualaikum

aku nak bubuh gambar budak ebab nama rayyan muayyad ni..huhuhu..anak atam ni.aku dah bubuh dulu msm dia lahir tapi sekarang ayyad membesar bagai johan sesangat..hahaha.geram gile dengan dia.

atas ni ayyad hari pertama didunia


ni ayyad ms 4 bulan kot



ni ayyad sekarang..masyaallah besar sungguh ayyad..nak tergelak tengok dia coz ayyad minum susu mak dia jer pun. hahaha..tangan dia siap ketak2 lagi..aku memang sangat teruja kalau jumpa budak tecit ni.

yang paling best memang tangan dan kaki dia..baju dia memang besar punya..kadang2 tengok seluar tu sebenarnya untuk suar pendek tapi sebab dia ebab, suar dah mcm skirt jer..hahaha......
Ya Allah ayyad moga kamu membesar dengan sihat la sayang...
mak ckp sekarang ayyad sbelum tido akan bersenam dulu dengan papa dia...papa bagi dia lompat2 sampai penat then baru dia tido..tak bangun2 dah. esok pagi baru bangun...hahaha..hebat papat ayyad sekarang kan

lots of luv
et

No comments: