Wednesday, March 13, 2013

eiffle tower...i'm in love

assalamualaikum

muahaha..tajuk gelik..
paris dan eiffle tower memang tak leh nak dipisahkan...aku pun tak berapa sure kenapa eiffle tower dan kuasa cinta berkait rapat.....tapi bila sampai sini aku memang terkagum la kan..mcm mana hanya bangunan besi boleh menggamit jutaan manusia nak tgk benda ni..agaknya, kalaulah depa memutuskan nak robohkan jugak eiffle tower ni, apa yang tinggal yer.
tapi bila sampai sana mmg rasa lah aura cinta tu kan..ko gila tak rasa aura cinta tu..ribu riban dah habis duit tkkan nak gaduh bawah menara besi ni plak kan..kahkahkah.
lepas selesaikan urusan "panggilan alam" dgn toilet canggih tu kami pun meneroka kawasan menara yang memang sesak sgt dengan manusia.tapi kami hanya terserempak dengan satu jer family dr malaysia tapi bila aku senyum dia tak senyum pun. mungkin nak cepat kot coz bwk anak kecik..yerla sejuk kan..tak pun mungkin muka aku mcm minah indon kot..kahkahkah..takperlah..dah biasa dah ms kat tanah tumpah darah sendiri pun bila kita senyum pun org buat pandang2 atas la, pandang bawah la atau buat tak tau jer..mari bersangka baik..mungkin mereka rabun laaa   atau muka aku ni senyum dengan tak senyum sama jer kot.hahaha

so aku yg memang super excited amik gmbr kat sini tak berenti..suka sangat tapi tak best sebab angin yang kuat..aku rasa sebab kat sana terlalu sejuk membuatkan aku demam sampai sekarang tak kebah2..tang dada ni yang pedih sangat...batuk tak payah ckp la kan..rasa nak keluarkan paru2 aku ni pastu kasi panas sket baru buh balik..ok mengarut sudah


kitorang tak naik pun..tak payah la kan..lagipun beratur panjang giler..




i'm lost..huhuhu














hoooyeeeeee...eiffle i'm in luv

tq melor

lots of luv
et