Tuesday, March 12, 2013

pic day 1

assalamualaikum

perghhh lama giler aku tinggal ntry paris london ni..memang masa balik dulu pun aku rasa tak berapa sedap dah badan ni..maklumlah masa kat paris tu aku memang period yang super hebat lah...sampaikan kena beli pad kat sana..dah la mahai..tekanan coz naik kapal kot.kahkahkah..
so nak berjalan memang agak moody sikit..
dahla nak adapt cuaca+timing kat sana pun susah..hurm...sian melor..tapi aku heret jugak badan follow dia..
ni ms hari pertama kat sana.maklumlah gambar tunggang langgang coz guna 2 camera + 2 hp..maka gmbr memang tahap nak muntah la aku tengok..huhuhu











on the ke eiffle tower..cuaca best..redup jer tapi subhanallah sejuk



rehat kejap



jumpa pasar kejap













hoyeeehh dah hampir..sebenarnyer kami la jalan cepat sgt..pdhl boleh tengok eiffle tower dr sudut yg lebih cantek..tp takper coz esok kan kitorg ulang lagi pegi sini..hehehe



lalu umah dorang...rajin kan depa bercucuk tanam..



rosemary

dah dokat..dah dokat























kita stop kat sini...esok pi yer..hahaha..aku kan brutal tapi hati ada taman bunga..kuikuikui...apa adehal...trip redah jer..









masa ni semua ambil gmbr dr dlm bas.kat sana kami memang banyak guna bas dari metro depa.kami decide nak naik bas pun sebab metro depa terlalu banyak tangga..kitorang yang memang kurang susu dlm tulang ni perlulah gunakan jer kemudahan yang senang kan..hahaha...mcm aku ckp sebelum ni, bas depa memang senang sangat2.