Thursday, March 14, 2013

paris day 3

assalamualaikum

lepas sarapan, kami gerak lagi sekali ke eifle tower..sebab utama nak beli keychain...kahkahkah
semangat woo kitorang.

kali ni masing2 pakai baju lebih tebal coz kesejukan ms hari kedua.

ni dah macam penguin tersesat dah kan?hahaha...

lepas selesai urusan keychain, kitorang nak cuba metro depa...pergh tayar train depa hebat tu






 sampai dah..kami nak ke louvre musee..sebelum amik metro ni, kami tanya kat pekerja kedai sorvenier dulu.dia la bgi siap lane mana nak kena amik kan..akhirnya sampai jugak...metro kat sana ada banyak connecting train lain yg kn amik..so kena hafal mana lane yang perlu diambil yer..so kami kena la naik turun tangga banyak kali..perghh igil lutut
 suka gilerrr

 hoyeeee..dalam hati ada taman..
 tgkla org beratur nak masuk museum ni...kat dlm ni la ada potret asal monalisa...org beratur berpusing2 yer coz pnjg sesangat.



lepak amik gmbr then kitorg gerak..nekad tak mau naik metro..nak cr bas jer..
 rupanya ada bas yang lalu dan berenti depan hotel kami..senang jer nak tau coz kat badan bas akan dia tulis tempat2 yg akan dia berhenti..beesar plak tu..so kami naik lepas bertanya la kan...lega dapat balik coz aku dah tak sihat sgt ms ni...biasalah pompuan peyod.
sebelum balik bilik kami pegi makan dulu kat restoran pakistan..yng aku makan ni 5 euro jer..air free depa bagi sejug air..tapi ayaq kosong je la..

balik bilik ada org gigih susun eifle tower dr keychain yg dia beli tadi..
hebat..hebat..

hahaha..
till hen

lots of luc
et

1 comment:

lady lavender said...

banyaaakkknya beli key chain :-)

kami dulu pun lama jugak terperangkap dlm stesen metro tak jumpa jalan keluar. Complicated betul tak mcm kat Helsinki hiihi..