Sunday, June 30, 2013

kita kumpui..kita kumpui

assalamualaikum
semlm wat knduri arwah untuk abah
kat rumah atok.best sebab jumpa sepupu sepapat yg sengal...lepas wat keje mkn..pastu gelak2..wat keje balik n mkn lagiiiii.mihmihmib..menu smlm best..bib msk kambing black paper yg jd pooojaan smua org, nasi arab yg marbeles, ayam msk merah mak aku yg gorjes, dalca sayur yg hebat, ikan cencaru sumbat yg seksi,sambal belacan buah kuini, salad ala thai yg menggiurkan n desert adlah kuih cekodok meletop n adaik beradik koi talam....
perghhh mmg sodap bai..tp aku mkn ns sikit jer.bukan diet tp pnt gelak..muahaha..byk minum air benarnya..musim pbs kan.air buat sirap bndung n fruit punch awe yg sodapppppp..
gmbr knduri mmg takder.coz hp aku tinggal dlm keta..telupaaaaa
yg ada gmbr ni jer..lepas knduri siap, aku kejekan muka adik2 aku..hahaha..kelakar sgt2...dah mcm apa jer depa smua.
what ever pun luv them soooo much...muah

.