Monday, July 8, 2013

mulut owh mulut

assalamualaikum

hurmmm lately ni aku tgk mulut aku mcm besar..melor ckp takder pun..mungkin aku byk mkn atau aku byk gelak..aku rasa nak salahkan wani dlm hal ni sbab jumpa dia aku mesti nak mkn pastu gelak tak hengat doniaaaa...pastu dia mkn tak byk..aku je mcm hapa..hahaha
takderlaaa mungkin sebab bracess kot.mungkin gg dah mula rata jd mulut aku melebarrrr.kahkahkah..lepas ni jadi joker ar mulut aku...coiiiii!!!
khamis lps aku mkn aiskrim..magnum yg salut coklat tu..hazabnyer nak mkn..kan cokkat tu keras..last biar bg cair pastu tebuk lobang n seduuuuut..muahaha...biasalaaa tak mkn syg..membazir tu amalan syaitonnn...jd kn mkn jugaklaaa..ceh alasannn je woiii


so rabu dah start puasa...aku sahur kat opis jer..huhuhu..takperlaaaa demi rezeki dan kehidupan aku n melor..cewahhh.sodapkanhati aku lerrr...
esok byk sgt keje menanti..harap dpt settle..tak dpt separuh pun jadilah..semangat nak puasa ni...hahaha..hurm konsep raya thun ni adalah zaman melayu lama...raya duk bersila sambil berkain batik..hohoho...

mohon maaf andai ada terasa dgn aku...kdg2 aku menulis ikut suka hati aku jer...selamat menjalani ibadah puasa n moga kita diberi kesihatan yang baik..insyaallah

lots of luv
et

1 comment:

Angah said...

apaaa kamu nak salahkan saye..haha tak salah pun,ala tanamkan dlm pemikiran ,ari ari adalah ari friday haha!