Saturday, July 20, 2013

terima kasih

assalamualaikum


nak pegi keje mlm tadi melor bagi buku ni dengan pesanan asyik baca buku cinta jer ka..ni i beli u buku ni...ok..ok..aku baca yer..huhuhu...

hadiah eniberseri ka ni pa?hahaha


haihhhh..
chomelnyer budak ni...siap dia..nanti jumpa aku gigit2 pipi dia ngan tangan dia..hahaha..ayyad chomel seeesaangat..

mcm biasala kan, time aku keje malam la org dtg nak repair rumah...ketensionan aku disitu sebab tak boleh tido..pastu nak masuk keje mlm balik..hadoiiiiii..melor balik 530 baru aku minta nak tidoq kejap.depa tak siap lagi coz check bumbung aku sekali kan..maklumlah duk umah tu dah hampir 8 tahun...takperla buat sekali dengan piping n toilet aku..mihmihmih.
aku ingat nak lelap sekejap jer coz nak masak kan..sekali melor kejut dah kol 630 sebab dia nak pegi beli makanan..tapi tak siap lagi mereka buat keje..aku dah cuak coz tak masak apa2 kan..hahaha.sib baik melor paham..n aku rasa mcm nak buka puasa dengan air liur basi jer..hahaha pengotoqqq...yerlaaa ngantuk bai..lelap sejam jer..uwaaaa memang nak nangis...next week last org dtg buat keje..nex week et..next week..klu tak ko raya bentang karpet jer...

aku citer kat sini untuk kenangan aku jer..maklumlah golongan marhein mcm aku ni nak renovate pun sikit2 dulu..alhamdulillah..ikut mana mampu jerla..eh bukan renovate tapi repair je..hahaha

lots of luv
et