Monday, August 19, 2013

hoyeeee balik kampung

assalamualaikum

yes akhirnya dpt gak blik kg..lm woooi tak blik kg..sejak pg umrah mak duk umah along n atok...raya oun kat kl gak...gile best dpt tido umh mak..tambah tido bilik adek..kahkahkah..best wooo

kitorang gerak lepas aku habis keje..kol 7 pagi hoi aku blik..membe aku siap wasap lg bgtau selama dia keje x penah dpt blik kol 7..kahkahkah..smp gitu sekali kehidupan kamibila dpt blik awal..muahaha..kecoh seduniaaaa
kami singgah dulu kdai lempeng kat depan jirat china area kmpg salak tu...best sebab ada juai lempeng dan cekodok bawang.kdg2 acik tu juai cekodok bilis..cicah ngan smbal telor dia..yummehh..

singgah umah jap tkar bj terus gerak..sebelum smp serembn ada xcident..jam skjp la pastu aku trus tetidoq tau2 dah msuk simpg empat..melor tak nak kalu hutan percha..aku suka lalu situ..utan jer kan..ok jerlaaa kan..tp berenti lg kat bundle kegemaran dia..ms tu aku dah ngeng..mmg x larat bk mata dah..pastu berenti lg mkn cendol jap kat segamat..ingat habis dah rupanya berenti lg kat pasar bl ikan..melor mau mkn laksa..baru teruskn perjlnan smp umah omak den...huiii lmbtnyerrrrr..
smp umah mak,rupanya mak puasa..ooo coz ingat ptg tu nak bwk mak mkn luar..kira ok la kan..ptg kitorg gerak pg pizza...
mak jemah meyah 

borak2

ngumpat2..hahaha

budak banyaaaaaak akal....mulut x leh diam

geeram tollll aku ngan dia.hahaha...byk mulut wooo

hr ahad x buat ektibiti pun..nak msk ayam kat kodai smua takde..hadoi aiii..tgh hari anak buah mak kak anah mai...borak2 smp 1230 mcm tu..then mak minta cr rmbt mati die..jgn tak caya aku bykkkkkkk uban..patuit gatal..mmg la tak elok cabut tp gatal tahap nak tercabut kulit kepala klu garu wooo..hahaha..tua dah aku ni. takperlaaaa..alhamdulillah
ptg sket pg kubur abah.tp nak ujan dah ms tu..then kitrg jln2 bwk mak tgk rumh org..kelakar betol ms ni..
lalu umah kak anah.last kitorg singgah..kak anah ni ada ank istimewa...dulu boleh jln tp skang x leh gerak coz jatuh..sian atie...mak akubpunta nangislaa tgk cucu dia.sedih plak aku tgk..sabarla kak anah...before kitorg blik atie gelak..untuk mak kot..mak cium atie..uwaaa sedih pulakkk
kitorg gerak dlm ujan lebat..ingat nak blik tp mak ajak pusing lagi tgk umh org..kahkahkah..ikutkan jerlaaa
blik unah adan dah tunggu depan umah..risau katanyer lm sgt..dah nak pg cr kekubur abah dah katanyer..
alhmdulillah hujan turun lebat sangat.jadi lagi mlslaaa aku n krol nak blik...sedap betol tido umah mak..asal letak kepala je tidoooo..muahaha
kami blik awal pg isnin..dlm kol 4 pg grak dr umh mak.sayu je tgk mak.ajak dia ikut tp ada knduri dpn umh aku.hurmmm ok lah omak..nanti ada ms et balik lagi..luv u omak
tp kabus punyaaalah tebal coz lepas ujan kan..melor drive pun 50-60 je...tak nmpk jln woo..huhuhu..uarghhh rindunyer kat kmpung tmbhan kat budak mulut becok si nia tu...

lots of luv
et

No comments: