Sunday, August 18, 2013

ijab & qabul

assalamualaikum

aku rasa ramai yg dah tengok cerita ijab&qabul kan?sebab cerita tu la aku duk dengaq ja lagu demeises ni..gila sodap la...aku klu dah suka, memang sampai muntah la komputer ni duk ulang lagu yg sama..hahaha 

drama ijab & qabul tu sedey kan? tapi geram gak coz senang2 jer adi putra tu nak kawin ngan kawan baik zarra..alasan nak anak..isk..isk..isk..klu aku la..mcm mana kan? well aku kan manusia yg lemah..hahaha..9 tahun bai kawen bukan kata org luar, org terdekat pun dok tanya, lemaih perut weii..ehhh terkeluaq topik plak....

sebab ini blog saya yang punya, sebab saya suka ini lagu, saya mahu bubuh disinilah..ini kali bolehlaaaa...huhuhu



Dengarlah bintang hatiku 
Aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku 
Hanya kaulah yang ku tuju 

Dan teringat janjiku padamu 
Suatu hari pasti akan tepati 

Reff: 
Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Dengarlah bintang hatiku 
Aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku 
Hanya kaulah yang ku tuju 

Dan teringat janjiku padamu 
Suatu hari pasti akan tepat 

Reff: 
Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Karena bagiku…. 
Engkaulah nyawaku…


notakontot:aku sayang melor

lots of luv
et

No comments: