Wednesday, August 7, 2013

salam aidifitri

assalamualaikum


alhamdulillah, telah pergi bulan ramdhan yang penuh barakah dan pahala..datang pula syawal yang indah..moga ini bukan ramadhan terakhir untuk aku..moga Allah panjangkan umur aku untuk berjumpa lagi diramadhan yg akan datang...allahuakbar...
maaflaa ntry raya patut happy tapi biasalah aku emo sket..maklumlah kene keje mlm kan...sambut puasa aku keje malam..sambut raya pun aku keje malam...mihmihmih.
serius, ini ramdhan aku yg paling syahdu..aku teringat sangat pada arwah abah.terlalu rindu pada dia..kadang2 sebab rindu, melor salah beli barang pun jadi isu...ntahlaaaaa..tension sangat..kelaut betol kan..
sian melor..kena salam raya cium kaki ni..hahaha..
aku rindu suasana raya sepuluh tahun dulu..ada abah..cat rumah..malam raya pegi segamat beli barang coz tengah murah..buat biskut ulat bulu..pagi2 berebut bilik air then baca doa sunat mandi raya kuat2 pastu jerit coz air sejuk...iron baju abah..mak akan trim janggut n misai abah sebelum pi masjid..sapu minyak atar kat baju(part ni tak suka)..then salam raya..besttttttttttt..abah pegi masjid, aku n  bib n adik akan prepare untuk makanan untuk org baraan..tapi sebelum tu biasanya aku n bib aku pose maut dulu konon2 anak dara pingitan sangat..hahaha..padahal pakai baju kurung jer..kain tak pakai pun..kelakar bila ingat semua tu..rindu sangat...

what ever pun, zaman dulu2 memang paling best kan...hahaha

sebenarnya aku nak minta maaf pada sesapa yg baca blog aku n terasa dengan cara aku tulis yg mungkin kasar atau tersentuh hati sebab aku ni main redah jer kan..aku nak minta maaf bebanyak..juga pada member2 aku..aku tau korang baca, wani, nor, nonie, intan or mungkin kak tira, aku minta maaf banyak2 dengan korang..aku rasa aku yang paling nakal n jahat mulut..maafkan aku ok..kadang2 buat lawak bangang yang memang bangang pun..so kalau aku salah, sila tolong betulkan..kita kan..kite-kiter ajer..

untuk semua kawan2 blogger, selamat hari raya..moga bulan syawal ini dapat mengeratkan lagi hubungan silaturahim antara kita walaupun tak pernah bersua muka..insyaallah semoga kalian mendapat keberkatan, kebahagian, kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki..salam aidilfitri kawan2...moga bergembira bersama keluarga tersayang...

lots of luv
et