Thursday, October 3, 2013

dulu n sekarang

assalamualaikum

sedar tak sedar dah setahun 5 bulan aku pakai bracess. dulu selalu dengar org ckp braces ni boleh buat org kurus.tapi mungkin bukan untuk org bernama aku..hahaha
sedih jer senyum dulu2..hahaha tapi nak jugak senyum n gelak sampai terkoyak mulut pdhal banyak lebihan gigi yg keluar..
tapi tak bermakna gigi dulu tak happy..hidup aku happy jer..tapi keyakinan diri tu memang kurang tahap cibai ar..


before 
gmbr ni ms puasa ni..buka puasa kat alson klana.mbohohoiii gelang aku merelit..kahkahkah

first time
ni bulan pertama pakai bracess..pastu pi bandung..akunyer dawai tu dah mcm highway karak senget benget..


now
banyak2 gmbr ku amik yg ni sebab yg lain semua terteleng kekanan lebih la..kiri lebih la..hadoiaiii..

alhamdulillah, masih dlm penyusunan lagi gigi aku ni.gg yang kedepan masih belum dpt ditarik sebab masih ada ruang gigi yg perlu ditarik..maklumlah dah tua kan..gusi aku pun dah tua..muahahaha..

No comments: