Friday, October 11, 2013

ini yang aku rasa

assalamualaikum

dulu aku suka dengan apa yg aku buat
tak pernah aku terfikir aku akan terjebak
rasa syukur sangat-sangat
tapi sekarang...
aku mula bosan
aku rasa sedih 
aku rasa dipinggirkan

kadang2 aku merasa aku emosional
kadang2 aku rasa aku terlebih gula
kadang2 aku seperti orang gila 
kadang2 aku rasa nak berenti jer...

kalaulah aku kaya.....

hurm, kita semua tak sempurna
tapi dulu aku tak rasa pun mcm sekarang
umpama wohoiii kampung ku sungguh aman

sekarang.....
aku buat aku salah
aku tak buat pun aku salah
lepas tu aku yang emosi dan makan hati
orang lain terus gembira terkinja-kinja
aku jugak yang merana

aku rasa mungkin salah aku
terlalu mengambil berat pada semua benda
relaxsss la beb..santai ajer..hahaha
santai la sangatttttt

k bubbye

p/s:peace no war


3 comments:

che mid said...

dah lepas tensen?? Ok, pi buat LA Coffee 2 cawan..satu untuk you , satu untuk I... kita minum dulu!!

Angah said...

kalo aku kayeee,hari2 hari raye,makan roti kaye,kek keju segale,,,..
kaloaku kaye hari2 joli sajeee,,..haha

et said...

che mid: hahaha..naik kembong dah minum ni

angah:yaaaa..amin kalau aku kayaaaa