Sunday, October 27, 2013

yang penting saya suka

assalamualaikum

hi..selamat berhujung minggu..best kan santai2 dirumah..ngehngehngeh
nii kejutan yang melor bagi untuk aku..tapi dia plak yg terkejut coz parcel lmbt sampai..hahaha..siap yang tolong pos  tu tulih romantik2 gitu..kuikuikui..


kasut je pun..tapi aku suka jer..yerla aku ni memang hidup pi kerja pun kasut yang sama..nak pi beli kasut chantek2 tu pakai sehari dua jer..pastu rosak dalam kotak jer..bila aku nak beli tu selalu pkr banyak kali..bukan 2 kali yer.sebab aku rasa mcm membazir je aku beli.baik aku beli kasut kerja kan..yang warna adalah sama..hahaha..
luaq reben..dalam reben..hebat servis yang budak ni buat..apa ntah nama dia..melor jer yg tau..sejak2 pandai membeli online ni kan..tau2 sampai je..risau aku ni..

beberapa hari sebelum tu jam ni sampai..aku yang blur ni memang tak tau pun itu untuk birthday present..alhamdulillah..moga hidup aku pun bertambah bling2 mcm jam tu kan..


tq en suami
nanti belilah lagi..
muahaha

lots of luv
et

No comments: