Saturday, January 4, 2014

ayyad vs kinah

assalamualaikum

lama betol tak bercerita pasal anak2 buah aku..yerla lama tak jumpa mereka..umar mcm biasa la...abang kawasan yang tak suka baju dan seluar baru...senang keje mak dia..org dapat baju baru nangis tak nak tanggal...dia menangis tak nak pakai n tak sukaaa..selua plak tak nak jeans..prefer seluar tido tu...baju jangan ada kolar..klu beli gak dicampakkan jer..klu paksa pakai gak, dia menangis, mak dia pun nangis sebab sentap....hahaha

illyas jumpa aku masih buat muka macam nampak makhluk asing dan diakhir dengan tangisan kuat..gigit baru tau...

ini siayyad..bapak dia wasap gmbr ni..hebat tol kol 1130 tak tidoq lagi..belenggeng plak tu..haish besaq sudah...

  dan ini kinah..nama dia dainatul sakinah..anak cousin aku...banyak ckp jugak..dia klu jumpa umar sama naik..sorang nak jadi abg kawsan, sorang jadi kakak kawasan..bergaduh memanjang.
hari tu ms kat umah atok aku saja tukar nama kinah...aku panggil dia ayyad..pastu dia buat muka pelik then ckp ini bukan ayyad..ini kinah la..chomel jer suara dia..hahaha

hai anak-anak..cepat betol kamu semua besar..membesar dengan sihat ya..

lots of luv
et

No comments: