Monday, January 13, 2014

happy birthday my love


assalamualaikum

well lambat kasi update..kemalasan melanda..lemak2 dah naik kejari jemari. mcm biasa selain tahun sambutan tahun baru, aku celebrate birthday melor sekali...tapi mlm tu ada org sentap sebab aku lambat bagi kek..hahaha..gedik..i kan dah bagi bunga api kat u..muahaha...
sebenarnya aku minta tolong adik aku beli bunga untuk bagi pada melor nanti..surprise n kasi malu sket kat dia bawak bunga..hahaha
wancu pun tolong jadi tali barut sekali...hari jumaat tu aku suh dia amik barang kat wancu yang mana barang tu adalah cake...2-3 bulan before birthday dia, dia dah berzikir kat telinga aku nak rainbow kek...holoh-holoh..tapi mcm biasa la aku kan lembab..
so seminggu before tarikh bestday, aku order kat kawan wancu. kak ram.aku suka kek coklat dia..moist sungguh..wancu selalu oder..
so inilah muka kegembiraan selepas kena prank dengan wancu..bawak bunga sambil kembang2 idong...kahkahkah


ini adalah kek yang aku order dari kak ram..cun tapi dah terpenyek dengan belas pretzel..aku beli kat kawan adek..sedap..merasa dah makan pretzel kan..hohoho

kesayangan sangat ni..homey

inilah rupa paras rainbow kek nyer....pergh mcm water color beb...cun giler

bagi bunga jerk..memula nak celebrate kat satu tempat ni..tapi cancel sebab sian plak teringat condition mak tok pun tak berapa sihat lagi..aku risau gak kan..ajal maut tangan tuhan tapi takperla next time leh pegi lagi tempat itu kan melor kan...

untuk suami ku yang paling chomel...moga kamu dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik, segala impian kamu tercapai, dilimpahkan kebahagian dan dicurahkan kasih sayang yang melimpah ruah.sayang kamu selama-lamanya.....moga hidup kamu sentiasa ceria sama macam rainbow kek kamu itu..hohoho

p/s:sapa nak oder kek kat kak ram leh pi blog dia emy-ramlah..kak ram ni dah buka bakery kat melaka tau..