Wednesday, February 12, 2014

panasnyeee

subhanallah..panas sungguh sekarang kan?
rasanya lm dah hujan tak turun..tapi tetap bersyukur sebab masih bernafas dibumi Allah.alhamdulillah

so minum lah air kosong byk2..maklumlah cuaca pnas sangat..

aku pun cuba minum air sebanyak mungkin..dan cuba kurangkan ais..perghh cita2 kan!!!..hahaha..iye kat umah ni aku mmg minum air suam...sedap plak ayaq suam ni..mihmihmih

cuaca pnas mcm teringat aku ms sekolah dulu..tingkatan satu la pling ingat..sekolah kat sek men perwira jaya...aku sekolah kg je dulu..tak masuk asrama pun mcm adikbadik aku yg lain. tu yg manje lebih dgn makabah aku..muahaha

jarak sekolah aku dgn rumah jauh gile wei...habis sekolah kol 115...kol 2 belom tentu sampai umah...blik sekolah naik basikal..dahla byk bukit nak lalu...hampir 4 bukit bhai baru smp umah...

dulu blik sek dgn geng basikal aku..aida kami pggl along, wati kami pggl angah sebab fmly depa pggl gitu..aku biasalaa et...pastu arwah saiful, herman n heri.dorg ni smua satu blok ngan aku. gigih wei naik basikal...

terik matahari mcm sekarang la....membahang nak menangis balik..tp walaupun jauh sekolah takde pun kes kn tarik semak ke, kena culik ke atau gejala sosial yg lain..kami takut wei..muahaha.
klu nak g sekolah mmgla enam ketol ni bersama...kadang2 dgn ina anak cik piah..
sampai je rumah belengas tapi tala air banyak2 lepas tu tebongkang.penat weiiii...nikmat gila klu sambil ngayuh basikal sambil tu mkn aiskrim malaysia..20 sen je..perisa asam boi..perghh sodap weii

tapi berapa bulan je bertahan..lepas tu sebab dah asing2 kelas..masing2 ada kwn baru, lepas tu mmg x larat gila, akhirnya makbapak kitorg kesian kat anak masing2, maka naikla van sekolah..hahaha..lega ketiak aku..klu tak belengasss..

muahaha..best kenangan dulu kan

klah nk minum air..nak minum air.perghh aiskrim pun sedap ni...

No comments: