Monday, March 3, 2014

sorotan seminggu yg lalu

perghhh tajuk..tak menahan..muahaha
ok  ku nak mulakan dengan umah aku yang bocor..
jiran2 taman sebelah semua takde air..
maklumlah aku kan sempadan selangor/nimsilan..
tp aku syak umah aku ni pun depa duk catu ayaq.
kejap pasang..kejap tak..jd pressure air ni kuat..
jd paip aku tak menahan kot pressure kuat tu yg pecah..
apalagi banjir la depan tangga aku..nasib baik tak kena bilik tidor..
sedih wooo.dahla melor keje..jadi hulk hogan aku menarik almari n perabot lain...subhanallah..

sebelum tu hutan umah aku tetbakar.

mmg tiap tahun akan terbakar tapi yg tepi jalan ni tak pernah lagi terjadi.
biasa utan blkg umah aku ni je yg selalu terbakar...
sekarang dah ok..alhamdulillah..habis botak bukit tu...hujan masin belum turun...takperlaaaaa..dugaan..insyaallah aku kuat

ni ms air kena tutup...sampai mlm masib takder air..tapi lapaq..aku gorengkan melor mee je...sedap pulak kan..hohoho

ni peristiwa hr apa ntah..kawan sekerja membawa makanan sedap untuk aku...sedapnyaaaa. tambahan tgk gmbr ni tengah hari...tertelan2 ayaq lioq..

ni plak hari sabtu..melor pi kenduri kat langat..bawak mak dia..i menantu busy..hahaha..aku keje 
.ingat dpt join.tp tak dapat pulak..
lama dah sebenarnya aku tak jumpa bekas telor ni...rindu pulak..tu yg diambil gambarnyaaa...
kalau dulu plastiknya nipis kan..ini dah tebal..
sedapnyaaa dapat mkn teloq kenduri...
hebat wooo kenduri depa siap bagi blueberry cheese.....besaq gak ar..puas mkn..alhamdulillah

sekarang aku dlm misi khas..hahaha..taktau berjaya atau tak..tunggu seminggu...klu ok aku coret kat sini..hohoho

babaiii

No comments: