Saturday, April 19, 2014

#projekkawenmatkie

assalamualaikum

busy gak kelmarin..sampai tak srmpat main smurf...huhuhu..sian smurf aku...
busynya adakah sebab selesaikan projek kawen matkie...
matkie ni kwn opis aku. duk kedah nuuu..ms tunang aritu cikwanikeni buat..tpsebab dia pun skang ada puterakecik...jadi aku amik aluh tugas2nya..
aku janji dgn dia amik 3/4coz awal bln 5 majlis dia...
sekaliii aku lupa bhaiiii..mesti hijau biru muka dia..cuak kan..muahaha
bengong aku
maka bermula selasa aku mulakan projek ni...
mulanya rncg warna putih..sekaliiiii kunibg muncul.. dah kedah..redho jelaa mat kie woii..
ni lah hasilnya...sepuluh dulang...
tgn melecet takyah ckp la kan. huhuhu...
inilah hasilnyaaa.alhmdullih matkie suka .
gila dia tak suka kan...aku amuk kang...mbahaha

tu yg angsa tu mas kawen n cincin..dpan beskl tu aku buat bakul..buh cincin...siap buat bekas cincin baru tu..hahaha...mcm beg posmen pun ye gak..huhuhu..kelakar
secara totalnya aku puas ati...aku suka n hrp tuan bdn pun suka
untuk matzie or zaki n zulaikha...moga bhagia sampai kesyurga..selmt menepuh alam kebahagiaan 

No comments: