Friday, April 11, 2014

sindarela, hp n drive ataupun karipap gemok

assalamualaikum

hurm masih menonton sindarela...
sebab ada kesayangan aku si bront palare n si butang..mbahaha
well hari ni keadaan semakin bertenang tapi dlm tenang jangan disangka tiada onarnya...kita tunggu dan lihatlaa apa akan jadi...
dlm perjalanan aku pergi kerja...aku kagum dengan mereka yang boleh drive sambil tangan ada hp. klu hp button tu aku paham gak la coz sng nak taip kan..ini yg smartphone.tgk fb..amik gmbr ...bls wasap..hebat dowh...
aku ni kan penakut..selalu membayangkan yg bukan2..yang tak sepatutnya jadi..minta selisih la kan..tapi yang pasti klu aku drive aku paling risaukan pemandu motor...weh takut guwa beb..sebab tu aku akan lwtak jauh2 hp aku..walaupun aku agak kekampungan...lantakkan..

so apa kena sindarela,hp,mendrive dan karipap gemok..saja je pun..hahaha

gemok kan karipap ni..sedap bak hang..
karipap ni kat foodcourt klia level 2 tu.mahal gak..3.50 seketoi bak hang.dlm tu inti dia ada ayam cincang dan teloq...memang sedap uuuu...
seronok sebab ada org belanja..makan sampai rasa nak telan je paper beg dia...hahaha

klah..bubbye
still pray 4 MH370