Thursday, April 10, 2014

kisah dia dan aku

assalamualaikum
aku nak.mula dgn kisah bila smlm kwn aku upload gmbr ni..nasib baik gmbr kelam sket..hahaha..
aku yg mana?sure la yg kanan atas mencekak pingganh tu..gangsta tak habis2...
so one of our friend suggest buat group wasap.apasal baru buat kan..pdhal wasap ni dah nak lama dah..mbahahaha..ekceli baru tersedar kan..
so mlm tadi bermulalah jejak kasihan semua kelas tahun 1998 sampai nak jam hp aku..kawan2 smua ngadu hp batery kong cepat..mbahaha...big thank too elly coz being group admin kan...gud job elly..cikgu mmg selalu mcm tu elly..hahaha
habis pasal kwn2 sekolah...
ni nak cite psl kucing jalanan ni
hadoiiii tensen aku
smlm ms melor pi keje aku malas turun bawah..
maklumlaaa lm tak golek2 kat katil kan...
tak lama lepas tu dgr melor jerit2...
aku ingat napa...
katanya.ada kucing ikut dia..
aku gelak la coz sebab kucing pun takut ka...
then melor ckp kucing ni bwh keta
takut kena langgar
so aku turun
bila tgk alahai comelnyeee dia
mmg sejenis yg suka ngekor ni kan..
so bwk pi belakang
bg mkn..senyap..bila aku buka pintu semula
tgk dia tgh landing.atas mesin basuh aku
ok gud job tucin
kamu mmg pandai goda saya..

ni cerita hr selasa ms minum kat secret recipe..
dapnyee kan
klah itu ja...

doaku sentiasa ada utkmu mh370...

No comments: