Thursday, May 8, 2014

7 hari mencintaiku

assalamualaikum



semlm renew passport
perghh renew kat tmpt baru..kat bangunan iklas.nanti aku buat ntry yee...
lepas siap smua aku pi la alamanda..
mengkonon tak beli apa2..
nak tgk wayang citer mcm tak menarik..
hey i dah tgk tau spiderman..
sampai skrg terbayang2 muka hero baru tu.
baru la nmpk gagah..tak mcm pondan..mbahaha...
so lepas mkn aku pi bl novel
eh jap sblm ckp nobel nak ckp psl mknan kat foodcourt almnda tu..
yg area westetn tu
masyaallah mahal nak mampus....
klu mhl tapi berbali takpe...
aku order mac n cheese..
hrga 12.90...sekali mai alamk...
baik mkn mac n cheese srcret recipe..
pinggan dah la leper..nmpk byk tp sikit gile..sakit tol hati aku..dah la gg saket..
hurghhhh
ok cite psl nobel plak...
inilah nobel i beli
akhirnya dpt jugak...lm wei cari...
aku punya pulun baca nobel ni sampai mengigau la aku...terbayang kejamnya mia adriana tu kat laki n makcik rodziah dia..
rasa nak lempang2 je mia tu...
boboi la bgtau aku ngigau..hahaha.
tp ku tak bgtau yg aku mimpi apa yg aku bc dlm novel tu...

hahaha
best wei citer dia..yeee aku dah ada smua nobel siti rosmizah...
kejam tau penulis ni..suka buat jiwa i tertekan...


No comments: