Wednesday, May 7, 2014

gigiku sakit

assalamualaikum



huhuhu
hr ahad lepas..pi ketatkan bracess
lama tak jumpa dr wan
sekali dia ckp tukaq besi bawah..
paling besaq
dia cabut n try masukkan dawai
urkkkk.dia kata napa tak leh masuk
dia try tekan
sampai lenguh tangan dia
coba bayangkan betapa kuat dia tekan gg aku?
*^/#/*))&$@@/&(
saket wooooooo
nasib baik belah kanan ja yg susah
belah kiri senang gila
last dia ckp mgkin besi tu yg besaq
wth kan..huhuhu..saket tau
ka dia marah aku kot
tak jaga elok2 braces aku
hahaha
org pakai bracess kurus
aku makin kembang..
yelaaa..yelaaa..
skang ni langsung tak leh makan
isap2 telan.
isap2 telan...
tiba2 rindu mashed potato cafe
sedap pulak.huhuhu
makan semua yg lembut2 je..
ok pasni i tak mkn ayam n daging dah..
makan ikan goweng je..baiklaahhh

tapi sekarang ni gigi ni nak geget apa2 pun ngilu...
ngilu yg tahap hazabedah punya
dulu selalu ckp eh tak sakt pun
haaa rasakan kali ini yg paling saket..
and aku tak tau mcm mana rasa bila dia tarik 4 gigi depan ni serentak
huishhhhhhh
memang tak bercakap seminggu kot
huhuhu
huishhh aku dah rasa kecut dari sekarang
ngilu beb!!!!


No comments: