Friday, May 30, 2014

penat

assalamualaikum

aku rasa penat sangat..penat yg hurm ntahlaa..rasa semua benda pun aku mls nak buat..jadi meluat pun ye jugak...
so semalam adalah khamis....selama hampir 9 tahun aku berkhidmat tulus ikhlas dan dedikasi, semalam aku mencalarkan kredibiliti aku sendiri..
hurm...keje pagi pada hari ketiga semalam bertarikh 29 mei 2014. aku ditakdirkan ot petang...tapi aku dah ckp aku gagal ot n aku ingat OK...so aku balik dengan senang hati...
lagi beberapa minit jam 7 malam ada kol masuk n inform...apahal ko balik!!!!
terdiam aku..tak tau nak ckp apa...hahaha..nak say sorry pun terkelu beb lidah aku...
aku ingat dia main2 kan aku je..sebab seblum ni pun dia penah main2 kan aku kata aku kena ot tapi rupanya tak...kecewa aku..bawakla diri..konon nak balik awal..lambat jugak aku balik sebab aku ingat aku kena ot...
semalam pun aku balik awal..aku jarang balik awal..selalu bejinggut aku tgg boboi coz balik sekali dgn dia..semalam plak la aku gedik balik awal...padan muka aku.
dan biasanya aku akan suruh kawan aku check bg pihak aku tp smlm even roster dpn mata aku, aku langsung tak amik tau....
well hati aku jadi kental betul semalam....
aku sendiri tak sangka kan..huhuhu

so utk en j.....
aku minta maaf sebab bukan nak susahkan en cr org last minit..aku sendiri tak tau kenapa aku malas tahap dewa..aku malas utk segalanya..aku minta maaf kalau en kena marah dgn supv..aku minta maaf sebab aku buat en susah semalam...terima kasih sebab selalu bagi aku rezeki..aku doakan en pun sentiasa murah rezeki,dipanjangkan usia, dilapangkan segala urusan dan semuanyala...terima kasih utk segalanya dan minta maaf sekali lagi....

#aku yang keliru