Thursday, May 22, 2014

saya sayang mak saya

assalamualaikum

huhuiii
lamanya aku tak upate
busy wei..mcm2 hal nak buat..lepas siapkan hantaran zaki, nak preparr brg kenduri aa kat jakarta pulak
nanti la aku share kenduri jakarta tu
cara mereka mmg dahsyat

before pi jakarta mak aku mai
mlm tu depa beli kek tapi aku tak msk apa pun...
huhuhu..sian mereka makan mee ja..
mereka beli kek sedap hoi...tapi aku makan sikit je...
esoknya baru pi secret recipe.


mak sakit kaki lagi
tapi lebih teruk sebab kaki mak kan dah lama sakit n dia pun jln tak blnce...so aku tgk kaki mak mcm dah panjang sebelah...
sian mak aku....
amik la mak kaki aku ni...senang nak jalan mak kan...
suka tgk gmbr atas...
lama dah mak tak naik kapaltebang
last masa pegi umrah last year...
insyaallah kami nak bawak lagi mereka bercuti ...
betoi2 cuti..tidoq hotel..
makan tidoq ja mak ye...
ms kat jakarta tak njoy sgt coz hurmmm nantilah aku share...hahaha

luv u mak
happy mothers day
moga mak terus kuat n tabah
maaf andai et selalu sentuh hati mak...
maaf andai et tak mampu jadi anak yang baik
maaf andai et selalu guris perasaan mak
maaf sebab et jarang balik jenguk mak
maaf sebab et jarang borak dgn mak
maaf untuk semuanya
et cuba jadi et yang lama semula
et yg bujang2 dulu 
yang selalu kol mak sehari 4 kali
yang selalu balik tiap minggu
yang selalu tolong mak bila ubah bunga
yang akan nangis bila nak balik umah semula
et akan cuba jadi yg lebih baik
et sayang mak
sampai.mati


1 comment:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Uols nmpk ai x nmpk any words kt situew???
Uwaaa nangihhh๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ hentak kaki