Tuesday, October 28, 2014

spagheti carbonara secret recipe

assalamuaikum

inilah kegemaran terkini aku.kesian kan kat aku...hahaha..selama ini aku tak pernah terfkir pun nak hoder menu ni bila pi secret recipe..
baru2 ni je aku mencuba dan akhirnya aku jatuh cinta...
tambah bila aku ckp nak banjir sket buleh tak?dia kasi banjir punya hohoiiii makan tak mau share klu buleh...n rasa nak jilat je pinggan..dap sangat..

bebaru ni pi mkm dgn wancu dekat putrajaya...sr yg depan dca punye opis tu..yg kat laman galleria tu kan...ckp la nak banjir sket..dia buat tapi portion dia sikit...saing2 perut org kaya je dia buat...aku golongan marhein...portion kecik mana cukup kan..uwaaa..dah la sodap...mcm branch nilai ni segedebuk ha kau..banyak sunggoh..dahla banyak..sedap...kuah banjir...
dapnyeree..dapnyeee..
hurm....masak megi kari telor hancor la...
takdpt carbonara..megi kari pun jadilaaah
i is malas.

No comments: