Wednesday, January 14, 2015

aku vs seafood


assalamualaikum

wow..gigihnyee aku hapdet blog..kihkihkih
semalam melor request sambal sotong...aku masak jelaaa sama sayoq campoq..
tapi bukan la mcm sotong kuning bawah ni...ni bawak maut namanye.

tapi sebab tgk melor makan mcm sedap sgt kan..aku pun ngendeng la makan 3 ketol..ala sotong kurus2 je pun..melor dah remind satgi saket perut..aku diam je...

then kol 8 malam perut aku dah rasa sesuatu..hurmmm dah hagak dah..maka menahan saketlah aku...
memang aku tak boleh makan dengan makanan yg bercengkerang ni..mcm siput,kerang,ketam,lala,mussel ka semualaa. kecuali udang..alhamdulillah udang takde mslh..dah la my peberet tuhhh...

jam seploh lima ploh aku terus gerak pi keje..sebab teringat dlm locker ada asam halia...kot la mau hilang rasa saket tu kan..dia rasa mcm angin..nak kentot tak mau..pastu sejuk je perot..saket woooooooo..jalan pun tunduk je..mcm owh sopan tol wanita tu..padahal org tak tau...saket perot wooo.

tapi alhamdulillah dah lega...aku makan byk2 asam halia ni..hah..lega sudah..huhuhu..

No comments: