Tuesday, January 20, 2015

pause @ ikan paus

assalamualaikum

stop kejap pasal istanbul sebab hp aku kan tercelop dalam megi panas..jadi rosak.pastu mls nak amik gmbr dr tempat lain...skang aku masih letak hp s3 aku tu dlm beras...iyer dalam beras..kawan aku la ckp buh dlm beras..nanti dia akan serap apa2 yang basah..kihkihkih..aku pun tak tgk..baru 2 hari aku buh..tak tgk2 lagi...
agak beruntung sebab melor tak akan bukak tong beras..sebab kalau dia jumpa mesti dia tepengsan kejap sebab gila ke bini dia simpan hp rosak dlm beras...

well...aku sayang kot hp tu..melor beli kan..mmg sayang sesangat...cover dah la hello kitty yang dah color kuning tu..mbahahaha...kuning bukan color, tapi comot..sampai melor pun geli dgn cover dia..tapi ada aku kisah...aku harap berkesan la apa yg kawan aku sarankan tu..ni first time aku dengar petua nih...tapi kalau tak ok pun takperla..takde rezeki la kan..owh sungguh redha aku skang ni..

untuk sekarang aku guna hp samsung duos melor yang hampeh ni...poyo je duos tapi kejap mampus..tak bertahan langsung...tension aku..sedap2 tengah mengumpt dlm wasap, tiba2 senyap..ingat depa tak balas..rupanya hp aku mati...chait...mencabar betol..eh tak berapa redha dah la pulak...

huhuhu..semalam aku keje malam. hari sebelumnya, kawan aku bercerita tentang cilla nabila..dia pi tgk filem tu...seram kot katanya..hurmmmmmmmmmm mcm nak pi tgk tapi kami berseronok la bercerita pasal entiti ni...dan malam tu dlm jam 2 sesuatu telah berlaku...aku tak pasti apa..tapi mana ada org masa tu...mungkin jugak cleaner tapi confirm tak de jugak...jam 2 kot beb..sapa yg nak ada pun...haaa tu la seronok sangat kan...bercerita pasal mereka last terkono

dan akhirnya dr jam doblas pagi, jam lima setongah baru aku pi tandas nak koncing...hohoi nak pocah pundi den menahan...sapo suh suko sangat kan..ha sekalinya rasokannnnn....kuikuikui