Tuesday, January 20, 2015

Oishiii......shedaaaaaap

Assamualaikummmm

semalam rezeki org puasa..takyah masak melor ckp..kita buka kat pizza je...aku pun melon,at kegembiraan...hahaha..ayat mcm gampang...
pizza baru ni ok je...sebab apa ok je...sebab dia mcm nipis sket..aku suka yg tebal sebab sakit gg nak kunyah kalau nipis..org yg gg penuh ok la nak makan..aku je lmbt sket.
Sab ckp romantiknye pizza.
siap ada munge munge..hahaha...romantiklaaaaa sangatkan..

Aku mkn dua kpg,melor mkn sekeping..balance aku bwk balik...melor dia kurang pizzq ni..tapi dia ikotkan jela bini dia yg mcm ikan paus ni kan...
makanya sebab keje malam...dia suh bwk pi keje..ok gak kan...

bila dah sejuk mmg aku suka..bg aku pizq sejuk lg best makan dr pizza panas...nyaman.jak...kihkihkih
elleh....dah namanye aku...bagi batu salut coklatpun hamikkkk..hehehe..


2 comments:

Anonymous said...

oishi shedappp,amboiii mkn pizza kooo

Anonymous said...

owh..ingat nak claim royalti coz guna perkataan kegemaran adik..haha
et