Thursday, March 19, 2015

Jangan baca

Assalamualaikum

Huish kegilaan apakan aku ini bila dimalam jumaat yg hening aku bercerita pasal kejadian ini....ngeeeee..takut tak payah baca..cerita manje2 jeee

Kisah 1...
Aku tak ingat tahun bila...aku keje malam dan kawan seRah tugas mcm biasa...semasa dtg ke bangunan ini aku melihat kereta staff ni yang memakir di bawah jambatan..ada perempuan di seat penumpang..sedang lena tido...dgn tingkap tak terbuka serta econ yg tak terpasang...lebih kurang jam doblas mahu ke jam satu pagi mcm tu...aku tanya staff tersebut sebab dia turun isap kok jap...

Aku:weh lama kawan ko duk dlm keta..sian dia...bawak awek yeeee!!!!!(gembira kan ayat aku)

Dia: hah awek...mana ada kak.(muka cuak)

Aku:(muka cuak) ko biar betol...aku tgk ada pompuan baring kat seat sebelah..mcm tido..rambut pnjng...

Dia diam n terus ajak kwn2 dia pi tgk keta dia..tapi mmg muka dia pucat gile..cuak kot

Next day bila aku tanya dia kata mmg ada yg ikot..sebab sebelum.masuk keje mlm dia dr pantai B (nama dirahsiakan...kahkahkah)..celebrate new year or merdeka day..aku pun lupa

Kes 2...semalam

Kawan aku tiba2 cerita

Dia:kak,semalam saya balik bukit changgang..ada rodblock...(kitrg keje petang balik.jam doblas malam)...

pastu polis tu tanya saya..mana awek sebelah awak..dia konpius..sebab balik keje kan..mana celah nak angkot
Pompuan...dia tak puas hati..dia turun kereta n tanya polis tu lagi...

Polis tu ckp tak caye tanye pegawai belakang tu..dan pegawai tu pu meng iya kan ckp kawan dia..

Mihmihmih...

Aku cite kat dia kejadian 1...n dia pun ckp mmg dia ada pi pantai B(nama dirahsiakan..kahkahkah)..owh noooo

Tapi aku tak paham la...kenapa aku vangang sangat buat cerita ni malam2 ni kan..dahlaaa malam jumaat...aku nak balik umah sorang2...drive sorang2...seat banyakkkk kosong...masuk taman aku ada hutan..thorbaik ko beb...thorbaik sangat..

Klah..kita minum dulu