Thursday, March 19, 2015

mengapakah ini terjadi

assalamualaikum

aku tak pasti kenapa...hurmmm 
aku rasa ok je..aku happy..makan cukup, cacing dlam perut pun kenyang jer..


 hari isnin tadi adalah 16/03/2015...namun demikian, aku telah menulis disetiap perkara bertarikh 13/03/2015...kegilaan apakan ini...lepas tu bila org ckp, aku tak notis pun kesalahan aku...esok hari bila aku tulis 17/3 baru aku tersedar...hurrrrrrmmmmmmmmm


petang semalam aku kerja sampai awal pagi khamis..seseorang dtg dan berborak dgn aku...
dengan jujur aku berkata...iyer la c**t, hari ni banyak kosong...jumaat kan....
dan aku sedar petang ini sebab seseorang dtg dan bertanya tarikh dan hari..kemudian dia kata owh esok dah jumaat kan....hurmmmmm apakah masalah aku sekarang ini...adakah aku nak menepos?


adakah sebab memikirkan masalah org lain??????


sebenarnye kelakar jerk kan...sebab janganlaaa ambil series sangat semua benda kan...hahahaha...vangang plak aku rasa..sebab benda2 tu hari2 perlu ingat tapi dah kerja mcm aku ni memang jarang ingat tarikh...ingat bila nak off or rest day jer..mihmihmih..

walau apa pun, aku bersyukur aku ada kerja...moga Allah lindungi perkejaan aku, melor dan rakan2 yang lain...amin..

p/s:hari ni hari apa? hehehe