Sunday, April 19, 2015

Fast & Furious 7 dan pilot cafe

assalamualaikum

It’s been a long day without you my friend
And I’ll tell you all about it when I see you again
We’ve come a long way from where we began
Oh I’ll tell you all about it when I see you again
When I see you again

smua dah tengok kan cerita ni...aku ?????
 aku pun dah tengok...dua kali lagi
akan tengok lagi lepas ni..hahaha
eh terbelagak pulak..


ntah..tak jemu pun..bolehlaaa layan buat feling2 sedih teringtkan paul..kahkahkah..
tapi lebih pada nak tengok hero kegemaran aku tu..si Jason Stattham tu..yg jadi  Deck Shaw tu la...dia ni kan berlakon filem transporter..weh, aku suka gilet kot filem tu..melor yg ajar aku tgk..terus terjatuh hati..


layankan jerla tgk filem ni buat kali kedua...hahaha...
ni la hero terbaru untuk filem fast furios 8...depa akan ada aksi pelumba lori kontena bak hang...yg 18 tayar tu..eh..derhaka nih..

well, filem pilot cafe nak keluar..aku suka novel dia..fahrin jadi Capt Ameer tu mmg dah segak dan kacak dah...tang keith foo tu hurmmm...keith foo tinggi kan....hahahha...nasib baik ada remy ishak..walaupun dia yg jadi rashid, tapi ok la..best je....izzara jadi maya??????? hurmmmm 
aku suka tgk izzara ni...tapi bila dia pakai seksi, aku tak berapa suka..bagi dia baju tanpa lengan dan skirt labuh terbelah ditepi tak seksi, tapi bagi aku yg kampueng ni seksi..eh mcm bagus je aku kan....hahaha..tapi aku suka la dia berlakon dlm teman lelaki upahan  tu..sopan je dia..cantek dan canteklaaaa..


takpe...nanti kita tgk la 30 april ni..saport akhadiat akashah..kata penulis kegemaran kan...
depa ada pasang replika pilot cafe kat alamanda..ms aku pi tu tengah pasang...bolehla pi serbu alamanda nun ha...

No comments: