Wednesday, April 22, 2015

Makan...makan.... dan....makan

Assalamualaikum....
Hoish penatnyeee aku ari ni...lapar tapi ngantuk dah..jadi tido jerlaa..
Hantu blog dah masuk badan..semangat plak nak tulis blog..sebelom aku delete gmbr2 nih..huhuhu
Menu 2 3 mgg lepas kot.yg pntg bukan tahun lepas punya...

1.telor masin dan ikan pekasam...weh ikan pekasam tu mak aku buat..ikan sungai pakcik cari..banyak sgt...ikan kecik2 je..mak buat pekasam...mmg marveles..mak jual jugak..sepeket lima hengget..
Telor plak aku buat sndri..lama dah aku peram...sebelom pi umrah tak silap aku..canteknyeee kuning dia..kan..kan..kan

2.di hari yg lain...aku buat makaroni bodo je..haish sodapnye

3.weh ni ms aku kije malam..ada kawan bagi..masyaallah teringat kat tapah..sedap weh...tq Kawan

4.mac n cheese simple..alhamdulillah sedapnyeeee

5.dihari yg lain lagi...aku buat mac n cheese tapi buh ketam

6.goreng lagi ikan pekasam mak..ikan kecik je..pinggan besaq..hahaha...weh pinggan kegemaran tu..

7.sup bebola...ni aku kwnkan dgn pekasam tadi..makan dgn oat.sedap weyh

8.sayur campur bersama lala dan tofu..ku campak2 je..lala tu mak.mentua aku dtg aritu..aku balik lmbat tak sempat makan...so letak dlm peti beku tu..bila nak makan ku campak je sekali..sedap pulak tu..eh pandai la aku msk..huhuhu

9. Asam pedas ikan kembung.aku kwankan dgn belimbing buluh..masyaallah sedapnye.....kalaulah dpt buat asam pedas ikan parang mesti lagi sedap..

10.telor goreng..mbahahahhahahahahhahaha..telor pun nak interprem

11.lempeng for breAkfast... beli je lempeng ni..tapi takde gst la...kegemaran ni..makan plak dgn sambal gile..

K bye...

1 comment:

wanik said...

tudia ni buku menu ka...pinggan mcm kenai.kotiaow shup pon kenai ahahaaaa