Saturday, May 9, 2015

Avengers vs pilot cafe

Assalamualaikum

(Punya lama dalam draft...nape ntah takldh publish)

Petang semalam lepas makan aku nak naik atas la...nak lepak bilik..nak amik phone..tgk atas phone ada 4 kpg tiket...tengok2 cite avenger..eh pesal 4 tiket..sapa lgi 2 kan..

Rupanya melor beli citer pilotcafe....hahaha..aku tak excited sgt..sebab fahrin nak kawin kot...kihkihkih...
Pi port biasa la alamanda...dah la aku salah tgk timing evenger tu..ingat kol 945..rupanya 925 daaaaaa..

Movie avenger....tak payah tau..sebab aku bukan peminat avenger...aku boleh tidoq siap bedengkur lagi sebab mengantuk.
Pdhal baru kol 10...series..avengers bukan pilihan aku..baik tgk citer katun...jenuh melor siku aku suh bangun..hahaha...pedulik hapa aku..aku ngantuk..aku tak paham..aku tak minat..tapi ikut jelaaa sebab suami ajak kan..dahla penuh dgn couple bawak anak2 mereka...sian depa bosan..pi la berlari..goncang seat org..berdiri atas kerusi..haishlaa..mmg spoil terus mood aku...well keluarga bahagia kan...Biar ganggu org lain sebab org lain bayar tiket seat 2 org...depa bayaq seat utk anak2 sekali..walaupun bukan depa tgk..

Jam 1135 kitrg keluaR nak tgk pilot cafe..Kami pi toilet dulu..aku tny melor dgn penuh kasih sayang...best ke avengers...dia gelak kuat sebab dia pun bosan..hahaha..padan muka..membaziorrrrrr je...

Pilot cafe ok la..Bolehla tengok..sapot pilem melayu..tapi aku dah baca novel dia lama dah..tapi masih ingat jln cerita dia...arghh buku ahadiat akashah apa yg aku takde..smua aku ada kot...
Aku rasa cerita dia sama mcm ombak rindu..klu dulu ombak rindu si maya karin yg bukak plot cerita..kali ni fahrin yg start cerita..mcm cerita balik kisah mereka la...
Ntah la....bagi aku tiap kali aku baca novel ahadiat akashah....aku akan imagine apa yg jadi mcm dlm novel..best wooo imaginasi ahadiat ni...lelaki hensem..perempuan cantik...kaya gile..rumah cantek n besar..rumah kayu tepi air terjun...bestla..tiap kali baca aku berangan..well aku kan kaki berangan...hahaha..

Klah..nak poyo kejap...have a gud day frends

No comments: