Thursday, May 21, 2015

kebodohan apakah ini

assalamualaikum

hari itu dalam sejarah...selasa (19/5)
lokasi : kedai dekat rumah
tujuan ke kedai : nak beli air mesin tu
masa : 1220

aku tekan break..tekan h/brake then tutup henjen.
beberapa hari sebelum kejadian, melor bagitau kereta macam tak der beteri..
selesai urusan beli ayaq, pi start kereta..tiba2 tak leh start
aku cuba lagi...failed jugak...ho hem ggggggggg

aku cuak..kol melor...dia ckp bateri kot..
terus cr penyelesaian...batari ganti dibeli
dah ganti tapi still tak leh start...
sekali pomen tengok kat gear...
laaa kenapa bukan dekat P
memang la tak boleh start




aku tak letak dekat P...bangang betol
melayang 160...

menyesal ..saket hati...hilang mood nak cuti...
tapi menangis pun tak berguna jugak kan..

hari bodoh aku namanye
sekian

terima kasih

owh adakah sumpahan bodo????????
hahaha