Saturday, February 27, 2016

Kentut owh kentut

Assalamualaikum..

Kentut
Semua org kentut
Kentut ni penting..kalau tak perut pasti sakit..badan pasti meragam

Org kata kentut bagus
Sebab buang angin dalam badan
Tanda sistem dlm badan berfungsi dengan baik

Semua org kentut
Pak jib kentut..ct nurhaliza kentut...
Ustat kazim pun kentut

Tapi tak pernah pulak aku terbaca mereka kentut dikhalayak ramai
Takkan la takde wartawan tulis isu org2 kenamaan kentut kuat kan

See...
Kentut kuat atau kentut berbau tak de pun nak buat isu
Tapi ia mcm kurang sopan
Kentut depan kawan2
Yg bukan rapat pun dgn kau...
Lebih parah yg tinggalkan bau bangkai

Iyeee kadang2 kentut sendiri hidu pun rasa nak pengsan
Inikan kentut orang
Tak biru mata kau

Bau atau bunyi...
Mungkin aku yg tak normal
Sebab menyentuh hal kentut
Depan org ramai
Maklumlah...kentut kan normal
Hurmmm

Betolkan..kadang2 kita yg menegur
Tapi kita pula disalahkan
Hahaha
Kentut
Owh kentut

Sebab kentut pun dah batal air sembahyang
Inikan pula kentut bau tembelang
Mau tak pengsan

1 comment:

Anonymous said...

oii kentot pun nk ceritakeee,..haha,lawak hang niii..cecehh lps ni smua pakat mcm kajolll laaa....ahaks