Saturday, April 30, 2016

Stress

Assalamualaikum

Aku stress...sangat2
Yela..aku manusia yg lemah..yg tak mampu nak menahan godaan syaitonnn...ini smua hasutan syaiton...

Kecewa sangat..

Hujung tahun lepas..aku buat keputusan nak tambah dapor..cr contractor dgn kwn aku..mula2 dia bg harga yg agak tgg..aku dgn melor tak setuju..namun dia pujuk n melor bg harga..dia kata boleh buat ikut yg kami mahu...

Aku setuju tapi melor agak berat nak setuju..tapi ikutkan juga kehendak isteri...sebenarnya kami dah cancel dgn dia tapi dia insist ckp di boleh buat dgn harga yg kami boleh bayar...semasa aku dgn melor ckp cancel tu mmg kami lega...

Tapi lepas tu..satu-satu masalah timbul..aku ingat dia ni pakar..sebab bila cerita smua hebat2 belaka..tak pernah kalah...aku mmg menyesal...sampai sekarang aku menyesal ikut kata hati aku...

Aku tau melor marah..tapi apakan daya..aku juga marah pd diri aku sendiri..tapi apakan daya..
Sampai sekarang aku terus dihantui...rasa bersalah..rasa kecewa..rasa menyesal...dahla aku yg nak kena laluinye...mengadap rumah tu..mengadap melor...aku tau melor kecewa dgn aku

Dia tahu tak tu rumah aku...aku syg rumah tu..kalau dia x pandai buat rumah...tak payah la nak memandai amik kontrak..aku tak akan halal apa yg dia buat..sampai bila2...ms aku bayar pun aku tak ckp pun minta halal ke apa...sebab aku mmg marah..sakit hati serta kecewa sangat2

Utk suami....saya minta maaf...sy selalu buat keputusan yg salah...