Friday, May 6, 2016

Majlis tiLawah antarabangsa ke 58

Assalamualaikum

Amboi tajuk aku...kemain lagi kan..
Alhamdulillah sekarang berlangsungnya majlis tilawah alquran antarabangsa yg ke 58 dan mcm biasa kita jd tuan rumah.
Maknanya puasa mmg dah nak dekat la kan.ala itu smua org tau..
Well aku bk cerita je kalau majlis tilawah ni berlangsung mesti aku touching..sebab abah akan conquer tv..dan akan suruh kami tgk sama2😐
Well sebagai anak yg nakal...mestilah tido je jd pilihan..masyaallah jahatnye aku...
Tp sekarang sedih lah sebab takde abah nak berebut tb....eh ms dah besar sket abah beli tb lain..jd dia bw tv kat depan katil dia...
Owh rindunye dekat arwah abah..
Alfatihah utk abah

No comments: