Saturday, June 11, 2016

Salam ramadhan

Assalamualaikum

Hari ni rindu sangat
Selalu rindu tapi takdelah mcm hari ini
Rindu apa...urmmmm
Rindu smua..hal dulu2
Zaman masa abah ada...
Rindu nak borak2 dgn abah sambil cabut uban dia
Atau picit2 jerawat nasi dia
Abah suka

Rindu juga dengan melor
Memang hari2 jumpa
Tapi rasa mcm jauh
Ntah...
Ada tak org rs macam tu

Kelmarin melor tolong cuci baju
Siap keringkan sekali
Rasa mcm nak peluk je dia laju2
Tapi aku kat opis...
Terus rs sayang nak pakai baju tu
Sebab dia tlg basuhkan😂😂😂😂
Poyo kan aku

Td otw ke tempat kerja..terpandang kereta org yg lalu lalang
Melaju je nak pegi tempat berbuka la tu
Teringat zaman2 aku dgn melor tawaf buffet2 yg ada...
Pantang bosan terbang merata
Tapi masa tu dah berlalu pergi
Sikit2 terasa sakit utk melupakan
Indah dapat ulang
Semua yg dlm ingatan

No comments: