Friday, December 29, 2017

Rajinnye

Kenapa rajin update blog?

Hurmmm sebenarnye aku kebosanan..takde teman borak..yg gaduh ada. Iaitu melor...

Sejak kebelakangan ini pula, badan aku kurang sihat..kesihatan merudum..pergi klinik..buat xray tapi bukan slip disc..kesakitan yg aku sndiri pkr adakah ini pengakhiran hidup aku?..adakah aku akan lumpuh?

Pda hari kejadian, aku tiba2 tidak mampu bangun sendiri..tunduk pun tak mampu...aku tak boleh bangun sehingga yg mampu aku buat adalah menangis...kami ke klinik, dr berikan aku 1 suntikan dan agak melegakan..diberi 1 hr mc dan kemudian aku ingatkan akan baik.. rupanya mimpi ngeri lagi bila mana keadaan aku semakin teruk.. aku sendiri tak percaya ini yg aku alami...pergi ke klinik yg sama..dan kami lakukan xray..dr kata tiada apa2 patah atau retak..mc yg kedua aku terus ajak melor balik umah mak...aku mmg tak tahan lagi...terus urut dgn bidan milah..alhamdulillah terus kembali normal..tapi kesakitan tu akan dtg bila aku duduk terlalu lama..setengah jam pun dah sangat2 sakit..aku tak boleh berdiri lama..smua tak boleh dah..sedih sangat..aku tak sangka aku jd begini..betol aku kan suka angkat barang berat..alih suka2 hati..angkat pasu...tp sekarang nak angkat bakul pun aku tak mampu...

Sakitnye sampai boleh demam aku..tak tertanggung rasanya..sampai bila sakit ini aku pun tak pasti..moga aku kuat..
Tq melor selalu ada utk aku walau kdg2 dia tak tau nak buat apa..uwaaaa..nak mak saya.