Wednesday, January 17, 2018

Bila hati tak puas hati

Lafazkan kalimah cinta antara novel terbest aku baca..tp sebenarnye smua novel2 siti rosmizah ni smua best..

Tapi sedih pula bila tgk lafazkan kalimah cinta versi drama..aku tak pasti kenapa...
Masa 7hari mencintaiku dulu mmg buat aku tak sabar nak tgk..walaupun pelakon2 bukan yg aku suka.aku tak minat sgt siti saleha dan mamat yg jadi kuzairi tu..tapi selama aku membesar ni, terbitan ziela jalil tak pernah mengecewakan aku..aku suka smua drama2 keluaran dato ziela ni..

Aku excited juga la bila tau dato ziela akan terbitkan lagi satu novel tulisan siti rosmizah. Tp mungkin bukan rezeki, ditukarkan dan penulis bikin drama sendiri..nak cerita lebih2 pun susah..maklumlah dia peguam.tapi ni luahan hati aku je pun..tak payahlah depa nak amik berat sgt kan..lagipun aku dah beli smua novel2 tulisan siti rosmizah..sebab aku suka.

Dulu novel beliau tajuk kau dan aku pun pernah diterbitkan utk siaran rtm..sedih kot tgk hasilnye..mcm klimaks dia tak sampai..lebih puas bc buku..

Tapi dalam drama 7harimencintaiku tu, dua2 aku happy..drama puas..novel puas..

Sekarang terjadi pd drama lafazkan kalimah cintamu..hurmm hatiku retak..tp nak juga tengok sebab farid kamil dgn heroin feberet nelydia senrose..nely dulu penah jadi damia dlm setitia kasih damia..pun novel keluaran kampeni siti rosmizah..

Takpelah..dalam hal ni mungkin penulis puas hati sebab terbit sendiri..tapi utk org mcm aku yg senang terhibur ni tiba2 tak terhibur susah juga kan..hahaha..

Arghh sedih aku...sedih walau pelakon smua hebat2..bukan calang2 kot... azri iskandar ada..adibah nor..hurmmm...
Mungkin br 2 episod kan..mana tau hujung2 dia buat aku sendiri tak tido malam plak..kihkihkij