Monday, January 22, 2018

K-GRAND HOSTEL MYEONDONG

Assalam...
kami keluar dr fish market dlm jam 3ptg. Terus ke myeondong..sampai je terus teruja sebba tgk byk stall..owh tak sabar tau...so dgn konfiden aku pegi lah hotel yg aku letak beg tu..gembira dan ceria si  penyambut tetamu.
bila dia check booking tiada nama aku..oh em gggg..tp once yg aku suka, depa ni sangat2 membantu.dia minta booking aku n search kan..hek elle..depan sket je pun...kihkihkih..makanya dengan 2 beg besar kami turun lah bawah mcm org kena halau dr hotel..melor mcm biasa la..bebel2..elleh..biasala sesat dgn aku mmg takleh berpisah...so depan sket dengan zara belok kanan taraaa nampak sudah k-grand hostel..
Kena naik tangga sket then ada lift..terus ke tingkat 3. Keluar2 terus nmpk kaunter n tanya beliau..si bernard..dahla hensem..baik plak tu..dah cnfirm benar hotelnye, kami pun terus buat bayaran..tp.mungkin dia accept cash, makanya card dia tak nak.accept..ok fine..
malangnya, bilik tak siap.lagi..tapi dia bg aku another room same level tp katil asing2..bila.bilik.siap dia panggil n.kami pindah dilevel 4...arghh nyamannye sebab dapat rest kan..dan plg pnting kepala host panjang sampai ke jamban..sonang aku nak beristinjak..hahaha..aku suka hostel ni..semua ok cuma sebab byk sgt hostel dia bermula dgn K jadi sesat la sket..dia mcm cerita ali baba bujanh lapuk tu, rumah bertanda x sekali smua umah ada x..hahaha..adeh..tp kalau sesiapa berminat boleh la cr hostel ni..aku pun cr dlm blog juga..lupa blog beliau..maafkan saya.

ni time solat kat sana...aku kan cuti solat ms kat sana..

Dan ini tukaran matawang..mmg tinggi..rs mcm kat aussie plak kan..tapi takyah pkr..aku dah ckp.dgn melor..kalau asyik pkr je baik tak payah pegi
So mlm tu jam 8 kami turun lah kepasarnye..merayap lah sampai jam 930 malam..tak penat sebab sejuk..lgpun br lepas hujan..biasa kalau ujan turun ni nak turun snow lagi..sejuk sgt sebab tu tak penat..cuba ketiak basah...mau menggelupur balik bilik nak econ..kuikuikui..