Friday, June 26, 2009

salam umrah (part2)


salam.......
huhuhu, tak sabaq nak citer pengalaman kat saner lagi walaupun jiwa agak kacau sekarang nie...
pasal ape jiwaku kacau...huhuhu aderlaaaaa..bak cik ct kater biarlah rahsiaaaa...
gmbar atas ni ms kitorang nak sembahyang maghrib...
ngan mak su aku....sajer posing2..
yang ni plak aku ngan adik aku bib kat Tanaim...masa
nie kitorang nak wat umrah sunat..kelakar bila ingat ms nak pegi.
yerla maktok2 kitorang yg ikut punyerla risau takut kene culik..
ms kat m'sia ada yang pesan"kalau naik kereta/teksi biar lelaki naik dulu
pompuan last tapi turun perempuan dulu lelaki last...jadi dorang semua takut
la kan pdhal pak long dah ada dlm van...ntahla...tapi bagi aku yg penting niat.....
lagipun kan kat tanah suci...takperla...dugaannnnnnn


versi abahtok n cucu

haaaa..ini antara favourite gmbr aku.....
masa ni abahtok tgh meronda semua bilik anak cucu,
yerla coz kat sana ada yg demam n atok jadi doktor la coz dier byk
bawak ubat..mcm doktor daaaaaaa....


me at bukit uhud




my sis "bib"


mutawif kitorang cakap
tempat ni adalah tempat pemanah-pemanah ms peperangan uhud
dulu tinggi tapi ramai yg memijaknyer jadi dah rendah(kitorg paggl
mutawif ni ustaz rock)huhuhu...sian abah aku tak larat tapi semangat kuat
cayalah abahhhhh


all family kat bukit uhud


adan n abah
me n my abah
me again with abah
abah said "nampak tak bukit tu...yg penting bukit jer"huhuhu
whatever la ka abah...yang penting et sayang abah n mak forever...
tapi kenapa tak der gambar aku ngan mak nier....confius tol la...
takper-takper....ti ku update lagi...huhuhu

lots of love
et

No comments: