Tuesday, September 29, 2009

kenangan aku

salam...
gambar2 ni ms trip bercuti ngan hubby..
ni first year kahwin kira second honeymoon la ni..
kitorang pegi korea 17-21 disember 2005...
pegi nak krismas n fisrt day kat Inchoen snow turun..
tour guide tu ckp kalau fisrt time dtg snow turun memang lucky le...bestnyer dpt main salji...alhamdulillah
ni kat studio KSB diorang...kira mcm kat hollywoodla.
tempat shooting korean drama..kat sini la aku jatuh mcm
nangka busuk da...licin...huhuhu


bestnyerrr dapat main snow...bila nak pegi lagi yer melor?


pic bwh ni la tempat drama Winter Sonata
best tempat ni..tapi kitorang tak main ski pun...



ni plak trip pegi beijing China bulan mac 2006 ngan member opis melor
ms pegi dah masuk summer tapi masih sejuk lagi...snow pun ada ar lagi tapi tak byak la...

pic bwh ni gmbr melor minah yang aku pun pelik gak coz dier yang nak bergambar ngan melor........aku ingat dier nak suh aku amik gambar guna kamera dier..rupanya dier suh aku amik gambar dier ngan hubby aku...melor tu suka la tu...masa ni kat tembok cina..


gambar ni paling best..hahaha...bersanding di beijing...kat satu park yang kitorang pegi ni ada sewa pakaian tradisi org cina(emperor la)..jadi ku ngan melor sewa ar...yan bestnyer..semua org tengok aku ngan melor coz saiz melor yang agak chubby ni memakai baju tradisi mereka...mesti la menarik minat diorang...huahuahu..penuh kedai cina ni org tengok yang mengintai dari luar lagi la ramai...malu sungguh..that why aku senyum lebar tu.

ni aku n melor kat tembok cina


me n melor kat bird nest msh dlm construction


trip ke beijing pun best coz aku siap pegi dancing ngan Ranjit (prem wife).ms tu kitorang pg Carefour untuk cuci rambut...lepas balik kitorang berdua jer pegi ronda2 nampak orang tgh menari...yang best org tua2 campur ngan remaja cina...mngkin baru balik kerja kot....dlm keadaan sejuk2 n menari tu tak sedar dah larut malam...sib baik melor ngan prem tak marah...bestnyerrrr...
lots of luv
et