Monday, October 5, 2009

kuno

salam...
lama sungguh tak menulis di blog/
bukan sebab tak sempat tapi terlalu banyak krisis-krisis ditempat kerja yang agak penat nak dipikirkan.
tetapi aku selalu terpkir apa yang abah buat sekarang???????
semoga abah tenang di sana...dunia abadi untuk kita semua.
sebak bila memikirkan semua tentang abah..
tapi yang best mlm tadi abah datang dalam mimpi aku...
alhamdulillah..terubat rindu aku sebab aku memang asyik teringat arwah jer...
aku mimpi abah baring kat katil dier tak pakai baju tapi pakai kain pelikat warna merah hati yang selalu dier pakai.aman tido sebelah abah. aku plak mcm dah nak balik umah aku jer ms tu..
jd aku panggil abah perlahan-lahan sambil usap tgn dier mcm biasa aku buat lepas tu aku cium tangan dier dan cium pipi kiri dan kanan abah sambil cakap "abah et balik dulu yer ...et minta maaf yer abah"..abah pandang aku dan senyum sambil angguk....aku dapat cium bau rambut abah yang paling aku rindu...terima kasih YA ALLAH kerana Engkau mendengar rintihan hati ini.!@#$%&^**(
lots of luvs
et

No comments: