Saturday, March 27, 2010

evolusi kl drift 2








salam....
last thursday masa evolusi kl drift baru ditayangkan, aku agak dah si melor ni mesti nak tengok nyer...sebabnyer si shamsul anak usop yg berlakon...hehehe..masa citer bohsia dulu pun sama..wayang start jer dier dah kecoh nak pi tgk walaupun tengah keje...sib baik aku ni flexsible...hahaha..
kali ni dier terpaksa beli yg midnite nyer coz tiket dr pagi sampai mlm fully booked..giler tol citer ni..simelor beratur dr petg n yg dapat kol 1245AM ok...dah la aku keje mlm ptg tu balik kol 0430 coz melor ada hal apa ntah jadi lambat la aku balik...kol 1130 baru gerak dr umah tapi itu pun hampir2 cancel last minute coz ada cerite bukit kepong plak kat tv 2..hahaha..melor memang tak leh miss pun citer ni...
tapi yg pasti cerita kl drift kali ni memang gempak giler...best sgt tak mcm kl drift yg pertama dulu...naik pening kepala aku sebab byk aksi yg memeningkan tapi sebenarnyer bukan apa..aku pening coz kl drift wayang ketiga aku tgk ms tu..mula2 tgk death race=terbaik, pastu nak tgk nim island=bolehla n yg last kl drift..haaaa..png kan..melor bila dtg gila dier tido kat panggung pun sanggup...
yang kelakar ms aksi scha n zack melepaskan perasaan masing2 semua org bersorak n tepuk tgn..hahaha...kelakar betol....walaupun jam dah pukul 1245, yng pelik paggung kat alamanda tu buka sampai 3 bilik n semuanyer penuh beb...kayalah dato yusup kan..hehehehe..
scene masa scha kene pukul memang sadis n masa sham(farid kamil) kene tembak..huhuhu..sedey wooo...awek depan aku tu siap nangis..hahahaha...
tapi yng penting cerita dier tak meleret sgt banyak aksi yang terbaik....aksi drfit pun best takmcm setengah cerita drift tapi jalan lengang...langsung tak der kereta..cerita ni ada ar gak kereta yg ditgh jalan..maksud aku, mcm real la kan..hehehe
tapi yangpasti lepas ni kalau ada cerita shamsul yusof sure cik melor akan beratoq dulu untuk bagi sokongan..hehehe..suka betol dier ngan mamat ni...hahaha/...cik melo..cik melor..pasni nak tungu cerota yg shamsul buat yg dia berlakon ngan liyana jasmay..cerita seram(cik melor berani ker tgk cerita seram?hihihihi)

lots of luv
et