Monday, March 22, 2010

pasir panjang...

salam...

ari ni aku jumpa gambar ni ms godek2 member akunyer FB...huahuahua...telaka betul la ms ni..
kitorang kene outdoor training kat pasir panjang...yang bestnyer ms course ni campur ngan budak sabah. sarawak n jb..hapening semuanyeee...
pengalaman yang tak dapat dilupakan bila aku yg tak pandai berenang ni dicampak ketengah laut dan berenang kembali kedarat..uwaaaa...nasib baik semua member group memang baik n menjaga aku dengan baik..hahaha..tapi memang best ar group aku coz kebetulan budak airport miri pernah keje pegi kursus untuk bekerja dipelantar minyak..so dorang diajar vagaimana nak selamatkan org ketika dilaut n dipraktikkan semasa kami dicampak kelaut..huahuahua..
cuak tak yah cakap tapi semangat punya pasal...gerak jerlaaaa
kitorang ada 5 team tak silap aku n team aku yg paling last kene campak.ms menunggu untuk dihantar ketengah laut, team kawan aku yang pertama iaitu kak liza...rupa2nyer dia pengsan kat tengah laut sebab gabra punya pasai...hadoaiiii...sian kak liza coz kwn dia tinggalkan dier dulu..huhuhu
bila turn kitorang...si trainer saje mendajalkan kitorang dia letak lebih jauh dr sepatutnyer..korang pernah tak tengok kelong ikan kat tengah laut tu? haaa dier suh letak aku nyer team lebih dari kelong tu...huhuhu..sedihnyer...aku rasa dier nak kenakan aku coz ms mlm sebelum tu ada aktiviti burung hantu(ala yang tinggalkan sorang2 dlm hutan tu), trainer cek aku n didapati aku tengok tidur..hahaha...penat punya psal takut pun hilang...lagipun kwn aku abg azman(x army) bagitau daun-daun yg gugur kat tanah akan bercahaya waktu malam..betul la beb..jadi tak la takut sgt..hehehe dia tanya aku depan semua yg ada "haa cik kak...apa yg ko dpt dgn aktiviti ni"..ceehh aku pun bagi la jawapan skema..hmmm saya kene berani cik"...oooo bukan ko tidor ker? ....gulp..hehehe hampeh tolll
nilah gmbr team aku semasa atas bot..yang menjaga aku semasa dilaut...best ar korang terutama si yus n ashraf...to iszuande abg roslan, sahrifudin n mike pun best coz jaga aku sampai kedarat....yuuhuuuu bestnyerrrrrr...keciknyer rumah tu kan..hehehe




















ni plak aktiviti memanjat...dahla berat..huhuhu..baik ko yus kan...
kak ju steady ler coz kuruih..tak mcm aku..dugong memanjat..huhuhu


ni plak ms menawan gunung aper ntah...tapi penat punyer psl tak dpt sgt nak menghayati keindahan alam....curam sungguh..tapi bestttttt



mcm maner ader gmbr ni hah?huhuhu



















tapi yg penting aktiviti ni memang best n gempak..walaupun penat tapi sgt seronok dan bila dikenang balik sungguh indah memori itu....u go gurllll
lots of luv
et