Tuesday, March 16, 2010

hanya kawan

salam


mlm ni sunyi sungguh...sesunyi hati ini..tapi kenapa ya..

hahaha...arghhhh belum jumpa lagi apa yang yang tersirat

yang tersurat pun belum nampak...

hmmmm

datin intan..kolam aper yerkkk

hahaha..

kdg2 kita perlu luahkan pada seseorang tapi

telinga dia nak dengar ker?

kdg2 kita mahu mendengar tapi org tu nak cerita ker kat kiter?

sama juga jika kita rapat dengan seseorang tetapi org tetap

akan salah tafsir....ntahla....


aku punya sorang kawan dulu...

apa shaja kami kongsi bersama...suka duka..hmmmmm

tp org salah sangka termasuk jiran tetangga...


aku juga punya seorang kawan baik..

kami boleh bercerita apa sahaja bersama

pondok bas jadi saksi cerita kita(bukan cinta ya)

tapi kita hanya kawan dan itu yang aku mahu....

dan aku amat bahagia bila dia membahagiakan kawan

aku yang tersayang kerana ku tahu dia terlalu sayangkan dirimu kawan...


dan kini aku sudah tiada kawan seperti itu

semua sudah berlalu......

tapi aku tahu aku memerlukan kawan itu

utk meluahkan cerita aku..

hmmm...walaupun semuanya cepat berlalu

tapi kawanku...aku amat hargai saat itu

ia kekal selamanya walaupun ia tak akan kembali lagi...

terima kasih kerana sudi menjadi kawanku

terima kasih kerana sudi mendengar masalahku

terima kasih atas segalanya walau aku mengharapkan

kita tetap bercerita seperti dahulu...


aku tahu status aku sudah bertukar...

aku tahu aku bukan seperti dulu

aku tahu segalanya semakin terbatas

aku tahu aku perlu menjaga segalanya tetapi

aku hanya manusia biasa yang suka bercerita

aku hanya ingin seseorang untuk bercerita apa sahaja

tentang kehidupanmu...tentang cinta hatiku

tentang ekonomi semasa...tentang apa sahaja

aargghhhh....semua sudah berubah....


hmmmm...

to my best frenz forever sab, wati eta,talib, ijat,heri....aku rindu saat kiter bersama gelak ketawa bercerita makan koci dan to sab..tragedi buah apple akan ku kenang sampai bila2...tak boleh lupa muka aku ko ngan talib ms polis tanyer "apa awak buat kol 2 pagi kat sini" hahaha..."saya nak bagi buah apple jer cik"?(*&*^&*)gila cuak aku ms dia minta ic..hahaha....tapi sab best kan?

thank for everythg sab....ko memang superb..seala yangterjadi mengajar aku tentang kehidupan...hahaha..biarla kenangan itu terus berlalu...aku rindu juga pada ibumu sab..hehehe...


nnnnnn

to my housemate...ina(anak masuk 4 da) hana, shima,siti, fariza aka mummy kimi....aku sgt bersyukur mengenali kamu semua...u all memang best...go powerpuff gurl...iza aku ingat lagi kat tedy bear besar ko...mesti jd harta anak ko dah kan?


sebenarnyer aku chat ngan wati tadi n we really miss our moment at taman setan n the house too...bestnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mkn nasi yg mak ina bawakkan..hehehe


aku yang merinduimu..ding dong (iklan followme)

lots of luv


et

2 comments:

wani said...

awat hang limah...sentimental semcm jeee...kawan payah cari,lawan mudah dicari...mudah.com.my heheheee

et_krol said...

mudah.com yer..
nak wat mcm maner beb...
selagi boleh senyum..kita senyum jerla..huhuhu