Sunday, March 14, 2010

melor momo dan ayam goreng

salam....
nak cerita masa aku balik cuti ari tu...best sungguh...dapat makan..makan dan makan...melor siap ckp kalau la dpt duduk kampung kan best..hehehe..
pagi isni n baru sempat pegi umah abah(kubur ler)..hmmm sedihnyer..laaa...mcm tak percaya jer....semoga mak makin tabah..
gambar ni ms aku temankan mak pegi klinik untuk checkup momo...ala check biasa aja....
tapi kalah mcm nak pegi segamat pakaian..hehehe...

ini momo dengan atam....





momo ngan mak tok(mak aku)






momo dan aku























































ni gambar momo bersama melor dan abg2nyer pegi makan kfc kat segamat...momo melaram bukan main..bukti momo dah tak takut ngan paklang...hehehe
momo mkn ayam 2 ketul..paklang bagi seketul dan abg kanda bagi lagi seketul..maknanyer momo mkn 4 ketul ayam....






















tengokla jelingan ayam dier..geram sungguh aku

















yang bawah ni lagi best..sedapnyerrr momo




























































itulah cerita momo..melor dan ayam goreng..sampai umah melor beli untuk mak adan n kakak dia tapi dia yang makan maknyer ayam lagi 2 ketull...rakus sungguh momo...
pak cik(adan) ujubakat mentor untuk mus may semalam(13/03)...tak der rezki kot yerla ramai yg masuk...tambahan kebanyakan masuk kelas vokal..takperla pakcik..nanti cuba lagi...jgn putus asa ok.....
to iza:hope tulisan yg ini jelas skit kot..aku kasi besar punya..hahaha...khas untuk ko...muahhh
lots of luv
et

No comments: